Automatizuoti sandėliai

Modulinė aktyvaus saugojimo sistema LANZUG matrix

LANZUG matrix yra konfiguruojama modulinė aktyvaus saugojimo sistema skirta saugoti ir perkelti krovinius kurių masė yra iki 80kg (naudojant sandėlio modulį LANZUG mini) ir iki 1250kg (naudojant sandėlio modulį LANZUG midi), sandėlis yra valdomas specialiai jam sukurta sandėlio valdymo sistema EEC WMS.

LANZUG matrix gali būti sudarytas iš sekančių modulių (vieno ar keletos vienetų)

  • Sandėlio modulis LANZUG mini ;
  • Sandėlio modulisLANZUG midi ;
  • Dalinės atrankos modulis
  • Sandėlio vidaus kontrolės ir krovinių tvarkymo modulis
  • Operacinis modulis
  • Transportinių konvejerių modulis
  • Transportiniai robotai
  • Pakrovimo/iškrovimo vietos modulis
  • Operacinė sistemaEEC WMS;
  • Miniimalioje konfiguracijoje LANZUG matrix yra sudarytas iš LANZUG mini arba LANZUG midi su viena arba keliomis krovinio priėmimo/išdavimo vietomis, veikiant kartu su EEC WMS.

    Robotizuotas sandėlis LANZUG-mini

    ParametraiGalimybė keisti pagal kliento poreikiusKonfiguracijos pavyzdys
    Ilgis L, metrainuo 3,5m ir toliau be apribojimų 10m
    Plotis W, metrainuo 2m iki 5,5m5,5m
    Aukštis H, metrainuo 2m iki 5m5m
    Konteinerio ilgisiki 1200 milimetrų800mm
    Konteinerio plotisiki 800 milimetrų600mm
    Konteinerio aukštistechnologinių apribojimų nėra450mm
    Konteinerio dugno formaPlokščias dugnas arba su kojelėmisDugnas su kojelėmis
    Krovinio masėiki 70kg *iki 50kg
    Vietų kiekisPriklauso nuo sandėlio ir konteinerio dydžių 270 saugojimo vietų
    Bendra krovinio masėPriklauso nuo sandėlio dydžio18900kg
    Judėjimo greitis ašimis iki 0,7m/s0,5 m/s
    Matinimo įtampa220 VAC, 400VAC, 48 VDC220VAC
    Konvejeriaiiki 4vnt.nėra
    Krovinio išdavimo greitis iki 30 vietų per minutę30 vietų per valandą
    Galima aplinkos temperatūra, °Cnuo-40 iki +50nuo 5 iki 30
    *Apkrovos našumas virš 70 kg yra vertinamas individualiai

    Sandėlys yra padarytas surenkamos-išardomos konstrukcijos, gali būti perkeliamas ir perrenkamas pagal kliento poreikius.

    Robotizuoto sandėlio LANZUG-mini struktūra

    Sandėlys turi stacionarią stelažinę dalį ir mobilų portalą. Sandėlio stelažuose yra vykdomas produktų sandėliavimas, portalas yra naudojamas prekių transportavimui tarp sandėlio zonų. Sandėlys turi dvi struktūrines zonas: saugojimo zoną ir ekspedicijos zoną. Ekspedicijos zonoje yra vykdomas produktų perdavimas į sandelį ir iš sandėlio.

    Naudojama sandėlio tara turi turėti tvirtą pagrindą. Kaip tara gali būti naudojami plastikiniai, mediniai, metaliniai konteineriai arba padėklai arba plokščias metalinis arba medinis pagrindas.

    Konteinerių saugojimo zona yra sudaryta iš vertikalių atramų su konsoliniais atraminiais balkiais, ant kurių yra pastatomi konteineriai su sandėlio pozicijomis.

    Konteinerių apdirbimo zona yra priekinėje sandėlio dalyje. Yra sudaryta iš kelių transporto zonų, kuriose operatorius arba robotas vykdo sekančias sandėlio procedūras konteineriuose:

  • Patenkančių sandėliavimo pozicijų į sandėlį kontrolė
  • Sandėliavimo pozicijų talpinimas į konteinerį
  • Konteinerio perdavimas į saugojimo zoną
  • Konteinerio perdavimas iš saugojimo zonos į apdirbimo zoną.
  • Pasirinktinis sandėliavimo pozicijų išėmimas iš konteinerio užsakymo išsiuntimui
  • Kompiuterinė vykdomų procedūrų apskaita
  • Darbo organizacijos principai

  • Konteinerių perdavimo operacijos yra vykdomos automatiškai
  • Sandėlio konstrukcija užtikrina, kad operatorius negalėtų patekti į saugojimo zoną
  • Sandėlys turi informacinę sistemą kuri vykdo produkcijos apskaitą EEC WMS;
  • Informacija apie sandėlio būklę yra prieinama peržiūrai visiems vartotojams kuriems yra suteikta tam prieiga per informacinę sistemą.
  • Kiekvienas naudotojas turi atitinkamas prieigos teises susijusias su sandėlio valdymu. Šių teisių pagalba gali būti suteikta prieiga prie informacijos keitimo, užsakymo formavimo ir t.t. Teises nustato administratorius atitinkamai pagal sandėlio naudotojų pareigybes
  • Operatorius neturi teisės gauti prekės iš sandėlio, jeigu jam nebuvo suteiktas atsakingo už išdavimą asmens leidimas
  • Visos sandėlio operacijos yra achyvuojamos ir informacija apie jas gali būti formuojama ataskaitų pagalba
  • Sandėlio pozicijų identifikavimui yra naudojamos etikėtės su barkodu, QR kodu arba gali būti naudojamos kitos patogios identifikavimo priemonės
  • Sandėlio pozicijų valdymui papildomai gali būti naudojama buhalterinė programa
  • Užtikrinamas sandėlio pozicijų identifikavimas, turinčias tokią pat reikšmę ir pavadinimą, kurios pateko į sandėlį, bet patekusias į sandėlį skirtingų metu pagal skirtingas sąskaitas ar kitus prekę lydinčius dokumentus.
  • Viename konteineryje gali būti keletas skirtingų sandėliuojamų pozicijų
  • Viena ir ta pati pozicija jeigu jos yra daug, gali būti saugojama keletoje skirtingų konteinerių
  • Produkcijos išsiuntimui iš sandėlio yra naudojamas FIFO (angl. First in, first out) principas t.y anksčiau į sandėlį patekusios vienos rūšies prekės yra ir anksčiau išvežamos
  • Robotizuotas sandėlys LANZUG-midi

    ParametraiGalimybė keisti pagal kliento poreikiusKonfiguracijos pavyzdys
    Ilgis L, metrainuo 2m ir toliau be apribojimų5,2m
    Plotis W, metrai3,9m 3,9m
    Aukštis H, metrainuo 2m iki 5,5m 5,8m
    Paletės ilgis, metrai1,2m 1,2m
    Paletės plotis, metrainuo 0,8m iki 1,2m0,8m
    Paletės aukštis, metraineturi technologinių apribojimų1,6m
    Krovinio masė, kgiki *1250kg400kg
    Saugojimo vietų kiekispriklausomai nuo sandėlio dydžio 48
    Bendra krovinio masė, kgpriklausomai nuo sandėlio dydžio19200kg
    Judėjimo greitis ašimisiki 0,7m/s 0,5 m/s
    Maitinimo įtampa220 VAC, 400VAC, 48 VDC220VAC
    Krovinio išdavimo greitis, vnt per valandą3600/(22 + L*2)100
    Galima aplinkos temperatūra, °Cnuo-40 iki +50nuo 5 iki 30

    Sandėlys yra padarytas surenkamos-išardomos konstrukcijos, gali būti perkeliamas ir perrenkamas pagal kliento poreikius.

    Robotizuoto sandėlio LANZUG-midi struktūra

    Sandėlys turi stacionarią stelažinę dalį ir mobilų portalą. Sandėlio stelažuose yra vykdomas produktų sandėliavimas, portalas yra naudojamas prekių transportavimui tarp sandėlio zonų. Sandėlys turi dvi struktūrines zonas: saugojimo zoną ir ekspedicijos zoną. Ekspedicijos zonoje yra vykdomas produktų perdavimas į sandelį ir iš sandėlio.

    Saugojimo zona yra sudaryta iš vertikalių atramų su konsoliniais atraminiais balkiais, ant kurių yra pastatomi konteineriai su sandėlio pozicijomis.

    Ekspedicijos zona yra priekinėje sandėlio dalyje. Yra sudaryta iš vienos arba keletos transportinių sekcijų, kuriose operatorius arba robotas vykdo saugomo pakrovimą/iškrovimą esančio ant euro-paletės, taip pat vykdo sekančias procedūras:

  • Patenkančių sandėliavimo pozicijų į sandėlį kontrolė
  • Sandėliavimo pozicijų talpinimas ant paletės
  • Paletės perdavimas į saugojimo zoną
  • Paletės perdavimas iš saugojimo zonos į ekspedicijos zoną
  • Pasirinktinis sandėliavimo pozicijų išėmimas iš paletės užsakymo išsiuntimui
  • Kompiuterinė vykdomų procedūrų apskaita
  • Sandėlio valdymo sistema EEC WMS

    EEC WMS užtikrina automatizavimą ir optimizuoja pagrindinius produktų ir medžiagų sandėliavimo bei judėjimo procesus pramoninėse ir komercinėse įmonėse.

    Sistema turi į paslaugas orientuotą architektūrą ir sąveikauja su apskaitos moduliais (pvz,. 1C) per HTTP protokolą, kad sinchronizuotų sistemoje esančius dokumentus ir prekes. Sistemos pagrintas yra serverio priedas (API+web-client) ir „cloud“ duomenų bazė. Ši sistemos architektūra užtikrina sistemos lankstumą ir pritaikomumą, taip pat lengva derinti ir konfiguruoti

    Tinklo ryšys tarp sistemos komponentų gali būti organizuojamas tiesiogiai su kliento įranga (duomenų bazės serveryje, taikomųjų programų serveryje) arba talpinamas virtualiame "debesies" serveryje

    Pagrindinės EEC WMS užduotys yra:

  • Sandėlio valdymo ir saugojimų prekių/medžiagų transportavimo valdymas gamybos ir realizavimo procese;
  • Saugojimo ir transportavimo įgyvendinimas be žmogaus
  • Sandėlio operacijų trukmės mažinimas
  • Produkto istorijos visiško atsekamumo principo įgyvendinimas;
  • Nuotolinė prieiga prie reikalingos informacijos įgaliotiems vartotojams
  • Užtikrina visišką informacijos tikslumą apie esamas sandėlio prekes ir jų tikslią buvimo vietą sandėlyje
  • Автоматизация инвентаризации на складе.
  • Automatinė sandėlio inventorizacija
  • Pagrindinės funkcijos

  • Sandėlio būklės kontroliavimas ir informacijos gavimas apie sandėlio atsargas
  • Prekių į sandėlį priėmimas ir prekių iš sandėlio išdavimas
  • Patenkančių prekių į sandėlį žymėjimas QR kodu
  • Duomenų apie prekės atsargų likučius gavimas
  • Skanavimas ir duomenų priėmimas apie prekės duomenis mobiliuosiuose įrenginiuose ir "Android" planšetiniuose kompiuteriuose
  • Prekės paieška pagal prekės užsakymo kodą ir kategoriją
  • Inventorizacija pagal konteinerius/saugojimo vietas
  • Galimybė saugoti prekes ne automatizuotame sandėlyje, o bet kurioje kitoje patogioje vietoje arba kitoje išskirtoje vietoje
  • Dokumentų importas ir sinchronizacija su buhalterinėmis programomis
  • Duomenų gavimas apie konteinerius (apie jų užpildymą pagal tūrį, jų statusą)
  • Informacijos išdavimas dokumentų pavidalu
  • Dedikuotas serveris ir duomenų bazė "debesyje", galimybė pasiekti iš bet kurios vietos mobiliojo „Android“ įrenginio pagalba arba naršyklėje. Galimybė stebėti sandėlio būklę
  • Prekės priėmimo ir išdavimo sandėlyje kontrolė. Prekių išdavimas ir priėmimas į sandėlį vyksta pagal buhalterinės apskaitos sistemos dokumentus
  • Galimybė dirbti rankiniu būdu pridėdant dokumentų duomenis
  • Lydinčiųjų dokumentų spausdinimas (pozicijų sąrašas, rekvizitai)
  • Prekių identifikacija pagal brūkšninį kodą or QR kodą grąžinant ir išsiunčiant prekes
  • Personalo autorizacija ir prieiga prie darbo su sandėliu
  • FIFO principo realizavimas
  • EEC WMS privalumai

  • Visiškas išplėčiamumas
  • Yra galimybė veikti keletui sandėlių paraleliai, kurie bus aptarnaujami vienu API serveriu, tai leidžia vykdyti bendrą prekių apskaitą su skirtingais vietos svorio rodikliais, taip pat sutrumpinti prekių priėmimą ir išsiuntimą
  • Lanksti architektūra ir API buvimas leidžia palengvinti įrengimą ir sistemos paleidimą.
  • Duomenų rezervavimas serveryje ir periodinis duomenų atsarginės kopijos darymas
  • API buvimas leidžia kurti paslaugas sinchronizuojant su skirtingomis buhalterinės apskaitos programomis
  • Sistemos įdiegimas gali būti vykdomas nuotoliniame serveryje - "Debesyje" (interneto pagalba leidžia turėti prieigą iš bet kurio pasaulio taško)taip pat gali būti vykdomas vietiniame įmonės serveryje(informacija saugoma vietiniame serveryje ir prieiga prie sistemos galima tiktais vietinio serverio viduje)Vietinis serveris suteikia prieigą prie sandėlio tiktai iš vietinio tinklo. Sandėlys turi būti įmonės vietiniame tinkle
  • Nuotolinio serverio pliusai:

  • Galimybė operatyviai ir nuotoliniu būdu šalinti trikdžius
  • Serverio gedimo atveju nereikia pirkti ar keisti įrangos
  • Operatyvus įrangos atnaujinimas
  • Vietinio serverio pliusai

  • Apsaugota prieiga iš išorės (esant teisingiems ugniasienės nustatymams)
  • Nepriklauso nuo interneto greičio ir problemomis susijusiomis su interneto tiekėju
  • Bendra EEC WMS darbo schema